Tuesday 15 July 2014

Sleeq feat Aaron Aziz - Salam Semua



*Semangat aku yg membara
Sekuat semangat bercinta ... haaaa
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamu'alaikum semua

Bukan kulupa ku tak akan lupa semuanya kubawa ke situ
Soalnya di mana ke situ berada Soalnya siapa berani ikut aku
Mereka kata aku lupa daratan
dan kuhanya ingin mengejar nama
Mereka lupa ku mencari makan
Sampai bila aku nak tahan lapar

kanku janjimu untuk setia  sekurangnya 3 tahun
Ku setia kalau kau bersabar
Kan dengan setiap naik ada turun

Mama ada Papa ada tolong
Jagakan mereka...sayang fahamkan aku sibuk bekerja
dengan izin Tuhan perjalanan kita lancar Naskar aku balik kampung macam askar
(ulang *)
Kanku tinggalkan semuanya....Keluarga yang ku sayangi
Doa dari ibu ayah...... sokongan saudara memberi kekuatan padaku
Sepanjang perjalanan ini

Kadangkala di dalam kerjaya memerlukan pengorbanan
dan pengorbanan itu penting di dalam kerjaya
Inilah cerita Aaron Aziz

Memang bukannya hatiku yang rela...memang bukannya hatiku yg setuju
Untuk berjauhan dari keluarga.... Untuk berpisah dengan buah hatiku

Ada yang kata diriku tak mampu...bakat di wajah belum tahu laku
janganlah coba diri sendiri yang malu ...ke mana pergi semangat orang melayu

ku diberikan kekuatan Danish Anaqi yang pertama
Keduanya insan yang terindah ku namakan dia Dwi Ariana
Cahaya mata yang melengkapkan keluarga Dahlia Arissa
Itulah hasil cinta diriku dengan Diyana
(ulang *) 2x


No comments:

Post a Comment