Sunday 5 April 2020

Yonnyboii - Salahku



#BudakTebing(drama tv3)

Woahhh

Maafkan aku jika aku bersalah

Ku hanya ikut hati yang berkata benar

Gerakkan emosi buatku tercabar

Ku tahu ku susah ku mohon kau sabar



Kadang yang selesa harus ku melempar

Kadang yang ku tak mahu harus kuduga



Tapi sampai bila

tapi sampai bila

harusku begini

selalu dipersalah



Sampai bila aku harus digelar penakut

asyik menjelajah tapi selalu disangkut

Bukan kau sorang yg rasa nyawa mahu dicabut

tu bukan alasan cuma jiwa yang serabut



Kata kau ku simpan
Sumpah aku simpan


Selalu aku sebut dekat hati aku simpan

Walau kau rasa peti aku tak pernah kesah

tapi kau salah jadi pernahkah kau nak kesah?



Ku bukan Malaikat juga bukan syaitan

Ku cuma manusia biasa

Takkan boleh nak kaitkan



Segala keputusan

Aku yang utuskan

aku berfikir dahulu

sebelum aku putuskan


Emm..
Bencilah aku jika engkau perlu

tapi hati ini akan masih sayangimu

takkan ada yang tahu kalau tak ditanya atau diberitahu

No comments:

Post a Comment