Sunday 5 April 2020

Zynakal & Yonnyboii- Cemburu





MV diarah oleh : Caprice



Ku tahu  Ku tahu

Ku tahu kau cemburu

ku datang engkau lari

kau janji aku tunggu

kau curang langgar janji



Kau cemburu...  Kau cemburu

Apa boleh buat kau cemburu

Apa kubuat sampai kau jadi camtu

Ku takkan tahu kalau kau tak bagi tahu

Alasan

halah ku dah penat dengar



Your jeolusy is blasphemy

takde u and me kalau kau benci

Kalau ada cincin ku potong jari

kau bukan apa yang aku cariiii



tak tahu tiba2 tarik muka

semua benda jadi tiba2

Kenapa? Kenapa?

Dia diam tenung tepat dalam mata

jangan selalu hilang

masalah ada bincang

bukan ku tak faham

cuma nanti aku jadi bimbang

benda boleh stay tapi kenapa pergi

Yang sedia ada kenapa mencari

aku petak jadi kotak hati

aku jadi paling setia tapi

kau cemburu

Jika benar bagitahu

ku jelaskan biar benar

sebab sayang aku tahu

ku tahu kau cemburu

ku datang engkau lari

kau janji aku tunggu

kau curang langgar janji



Kau cemburu kau cemburu



Apa boleh buat

kau cemburu


Ambil sapu tangan tutup muka dia malu

dia datang tapi dia tak tepat waktu

haih....
asal semua salah aku

Haih...
bagaimana habis tu?

cerita takkan habis dia aku sambut

berhenti menangis

nanti ramai serabut

tak nak melenting

bising-bising pening

nanti kena angkut

jadi buat hal memasing


Apa yang aku buat semua salah

jarang ku betul

bagai aku ni sampah

love is a phase i told myself repeatedly

dibuang again i dont play pretend

i know

that you dont want me

My love

No comments:

Post a Comment