Saturday 24 October 2020

Kaka Azraff, Noki, Loca B - Gila (Official Music Video)


Korus
KAKA
Nandung-nandung lagu kampung
Angin sayu awan mendung
Tenang-tenang oh termenung
Namun jiwanya terkurung

Gila gila gila gila gila
Gila gila gila gila gila

NOKI
Gila...terkurung terlalu lama
minda ku tak terbuka
rasa diriku sengsara
menanggung sepiku di dunia
dunia yang nyata ternyata
penuh dengan penipu dusta

Hati ingin rasa sangat nak keluar
ya baru nak mula tapi jantung berdebar
aku takut aku jatuh aku sangat takut
walau jatuh aku tempuh aku rempuh

Ramai yang nampak aku gila
mereka tidak tahu apa yang ku rasa
takut dengan dunia 
kerna rasa diri aku ini tak sempurna
putaran bumi pun aku boleh rasa
sampai masanya kita jumpa di luar sana

LOCA B
Aku laila dan dunia ni majnun
cintaku bernafas dalam jiwa terkurung
kepala tak sehati
hatiku tak sekepala
yakin kulupa diri
dalam mengejar dunia

Ya ia tinggi... janji ikut resmi
semakin kantung berisi
semakin berat graviti ..
yeay yeay... yeay yeay oh
aku tanggung sakit sendiri

Hayat dikandung badan
diriku sayang
janjiku pada diriku
akan terus berjalan
bukan bayangan 
tiada lagi khayalan
ku...jauh dari ketakutan...

No comments:

Post a Comment